13.4.12

Zīmīte tev.

Es zinu, ka tu šo tagad lasi. Saproti, gribēju tik parādīt tev, kā es jūtos. Saprotu, ka tu nespēj ielīst manās domās.

Ir gājis laiks. Vispār pagājis liels laika posms kopš esi tu ar mani. Es to novērtēju. Bet, ja tu zinātu, kā man tevis pietrūkst. Pat tad, kad tu esi ar mani līdzās. Ir sajūta, ka esi kaut kur citur un nemaz nevēlies būt un izbaudīt mums atvēlētos mirkļus. Jā, es zinu, ka nav pareizi otrā saskatīt visu slikto. Arī es esmu mainījusies. Bet tik un tā, tā esmu es - Tava jauki, mīļi smaidīgā Saulīte.
Ļaujies mīlestībai, ļauj lai tevi samīļo. Apmīļo mani. INesaprotu, kur tā sajūsma pazudusi. Attiecību krīze varbūt? Bet tad jāstrādā abiem. Nevaru tikai es vēlēties, ko mainīt, uzpurināt attiecības. Tas jāvēlas abiem. Darīsim to, ar ko sākām. Zinu, viegli nebūs, bet esmu pārliecināta, ka mēs tiksim tam pāri.
Tāpēc uzaicinu tevi 21. datumā uz jauku pastaigu Ventspilī. Līdzi ņemt lietussargu, un galvenais labu garastāvokli.

Tava Saulīte :*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru