1.1.10

Jauns gads, jauna dzīve?

Šorīt iegāju draugos. Pēc galeriju aplūkošanas, ieraudzīju "draugi runā" sadaļā tekstu. Kas man likas aizdomāties.

" Nu ko. Vesels gads jau atkal apkārt. Citam labāks, citam sliktāks tas bijis. Bet nu tas tiešām ir garām. Tā ir pagātne! Tātad - 2009.doc - DELETE. New Document "2010.doc" save & open!"

"Vai tiešām jauns gads nozīmē jaunu dzīvi? Vai tiešām var tā vnk DELETE visus iepriekšējos gadus?
Manuprāt, nē. Mēs nevaram piedzimt gluži kā no jauna reizes 10. Mēs varam tikai mainīties visu šo gadu laikā, bet nekad neaizmirsīsim kadi bijām agrāk. Es pat nevēlētos to aizmirst. Airmirst savu dzīves pieredzi."
Es nodomāju.

Vienīgi biedē teiciens - kā sagaidīsi Jauno gadu, tā pavadīsi.
Man nu nemaz negribētos visu gadu kkur tā steigties, kā steidzos tieši 00.00 ar slapju muguru un vērojot pulskteni. Gandrīz nokavēt salūtu nav smuki. :D
Bet kopumā vakars aizgāja jauki - es nepiedzēros, mājās biju pietiekami laikā un ar smaidu sejā aizmigu. :D

2 komentāri:

  1. Es domāju,ka katru gadu mēs varam dot sev jaunu iespēju mainīt visu,aizmirst visu slikto un no pagātnes paņemt līdzi tikai visu labo,noderīgo,pozitīvo un,kā jau teici,dzīves pieredzi. Bet jā,vienkārši izdzēst iepriekšējos gadus mēs nevaram,un labi vien ir,ka nevaram,jo tas nebūtu pareizi.
    Un jā,es arī negribu visu gadu pavadīt repojot Latvijas himmnu ne īsti skaidrā kondīcijā :D Bet nu jā,laimīgu :)

    AtbildētDzēst
  2. Nju jā. bet lielākā daļa cilvēku domā - jauns gads, jauna dzīve. Bet tomēr leilākā daļā gadījumu mēs nevaram aiziet no tā kas esam. :)

    Jā, tev ar laimiigu ;)

    AtbildētDzēst